Interactief bij DSM
Een mass participation quiz als ijsbreker op een zakelijk evenement.
Het Nederlandse chemiebedrijf DSM organiseerde een groot inhoudelijk congres over het eigen vakgebied in het Amsterdamse Sugar City. Meer dan 500 bezoekers werden ingevlogen van over de hele wereld. Allemaal vakgenoten die elkaar nog nooit ontmoet hadden.
Overgang tussen inhoud en avondfeest
DSM zocht naar een geschikt overgangsprogramma tussen de inhoudelijke break-out sessies overdag en het avondfeest. De voorwaarden: er moest worden teruggekoppeld naar het inhoudelijke gedeelte van het congres én de deelnemers moesten nader tot elkaar worden gebracht. Wat wij dachten? Consider it done!
We ontwikkelden een high-pace interactieve quiz met stemkastjes in de huisstijl van DSM, mét inhoudelijke vragen. We kleedden de locatie passend aan en creëerden teamnamen gebaseerd op scheikundige elementen. Iedereen werd ingedeeld bij (nog) onbekende vakgenoten. De reactie van DSM na deze supersnelle kennismaking: gejuich, gejoel én die high five!